Alla inlägg den 1 november 2014

Av Evelina Andersson - 1 november 2014 15:02

Jag var ute nyss med min hund och vi gick den vägen som vi brukar, för jag vet att han har lättare o bajsa på vissa ställen så vi tog den som låg mitt mellan skogen och ett par övergivna skjul....det regnade och va bäcksvart ute och han gjorde sina business och så tänkte vi vandra hem igen...märkte sen hela tiden att han stannade upp och stirrade på något vid ett av skjulen....jag tänkte jaha, nu stirrar han väl på en katt lr nåt sånt...han stod o stirra som fixerad mot skjulet och jag tänkte men va fan så intressant kan det la ändå inte vara?!

Lyssna på musik i min mobil, tänkte jag kunde ta sänka ljudet för o kolla va det var han lyssna och råglodde på. Hörde då till min förvåning att det lät som att det var någon/något som gick fram o tillbaka som på grus. Riktigt tydligt. Och hunden bara stirrade mot typ ingenting. Och jag väntade på att den som gjorde dom ljuden skulle komma fram nån gång, men nej...då började jag få en olustig känsla i magen...ljuden upphörde heller inte. Det började kännas skumt och jag fick verkligen slita i kopplet så att han skulle komma med mig hem. Min vovve brukar inte va så jla stirrig, så med hörlurarna i öronarna igen och högsta volym så traska vi illa kvickt hem igen...Funderar ändå dra dit imon igen...bara in case...o filma det om det fortsätter. Kke fångar nåt hehe..

Brrr....spoookyy.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards